måndag 28 januari 2008

Stressed Brain

Jag är sjukt trött på Skolan,
sjukt trött på att vara nästintill handikappad medan min mobil är på reparation,
sjukt trött på vädret (igår var det ju superfint, vad sjutton hände?),
sjukt trött på kylan (grattis till mig som ska iväg och åka skidor om två veckor),
och sjukt trött på de fem miljoner läxor som någon har tänkt att jag ska hinna med denna veckan.
Jag är faktiskt nästintill sjukt trött på allt.
Det är nästan så att jag ger upp hoppet snart, och slutar prestera. Lägger ner allt.

Min hjärna stressar ihjäl sig medan jag sitter här och gör ingenting.
Jag bara tänker på allt det där som jag faktiskt måste göra, men jag gör det inte.
Så är det alltid med mig.
Jag kommer på allt sista kvällen, några timmar innan deadline.
Jag tror faktiskt inte att det är riktigt hälsosamt, om jag ska vara ärlig.

Inte ens musik kan göra det hela bättre.
FUCK.

Inga kommentarer: