tisdag 26 februari 2008

Nolla?

Idag har jag stuckit mig själv i fingret med en jävla nål.
Typ tjugo minuter tog det innan jag kunde förmå mig till att göra det.
Samtidigt satt jag och J och skrämde upp varandra.

Till slut så.
Tydligen har jag den reccesiva blodgruppen 0 (eller O?).
Jaha. Då vet man det.
Om inte testet ljuger.

Annars har skoldagen varit förhållandevis lugn. Killarna har varit iväg till simhallen, så vi har haft en helmysig tjejdag.
Diskuterat hejvilt om andra väldskriget, hitlermålningar, Sveriges krigsroll, genmodifiering, kloning och huruvida man kan "designa människor" och djur.
Diskussioner både i SO och NO.
En diskussionsdag helt enkelt. Utan några onödiga kommentarer från omogna och stökiga killar (som vad vi än säger, alltid tycks käbbla emot).
Haha, lite vardags girlpower.

Inga kommentarer: