onsdag 27 februari 2008

Ett ytligt inlägg

Har hittat en helt okej parkas från H&M.
Snygg och till priset av ca. 400:-

Det blir till att inhandla den imorgon (!) före Neverstores signering och spelning på Rockhouse i gbg.
Kanske också ska ta och köpa mig lite nytt klet till fransarna.
Har hört mycket gott om Loréals double extension, så det kanske blir att prova den...
Har använt "dubbel mascara" förut, och jag tycker inte det är "omständigt" som vissa uttrycker det.
Dock använder jag Kanebos 38 graders mascara för tillfället, och den är extremt svårslagen. Förlänger, smular NEVER EVER, och lämnar inga spår efter sig när man tvättar bort den med varmvatten (inga speciella removers behövs!).

2 kommentarer:

Elin sa...

Oh, samma parkas som jag köpte bara häromdagen. SUPERFIN! Vilken färg köpte du? (:

anna sa...

jag köpte en grå :)! Och jag älskar den redan !