onsdag 20 februari 2008

Ett käckt inlägg.

Jaha.
Så har halva vecka åtta gått, och jag har vadat runt i den dystra dimman som får mitt hår att locka sig.

Tränade gjorde jag i alla fall igår.
Och jag tror jag har fått ett nytt skäl till att resa i 3h fram och tillbaka till hallen varenda tisdag.
Mohahaha.

Idag har jag (tro det eller ej!städat hela jävla badrumsskåpet och sorterat ur tonvis med gamla, äckliga, kletiga produkter.
Wiho! Befrielse!


Nu ska jag genast bege mig ut och köpa nytt.
Överst på listan står en riktigt bra foudation för min lite knepiga hy.
Jag har ännu inte funnit den rätta som både täcker, och inte är för tjock, så att det ser alldeles förjävligt ut om man har en torr hud.

Dock har min knepiga hy blivit bra mycket bättre sen jag började använda Dr. Hauschkas ansiktsvatten. Det är lycka! Den har till och med lite lyster nu för tiden, något som jag bara trodde var möjligt att få i Photoshop.
Vem vet, jag kanske ska slå till och köpa fler utav deras produkter. De är ju dessutom naturligt tillverkade, utan en massa onödigt konstgort och kanske miljöfarligt tjafs.

See Ya.
Nu ska jag rövplugga inför HKK samt Tyska prov, dessutom ska ajg finna en bild med passande slogan till mitt bildarbete.

Inga kommentarer: