onsdag 30 januari 2008

Killar är som ballonger, antingen uppblåsta eller urblåsta.

Någon otroligt söt person försökte nästan desperat att fånga min uppmärksamhet idag.
Är det någon som inte älskar sådant? Jag menar, söta personer är alltid välkomna.

Men det var inte S.
S ligger för närvarande bortglömd under sängen. Det är där jag stoppar undan alla mina hemligheter, samt olika udda strumpor.

Fast när jag tänker efter så drömde ja visst om S i natt.
En otroligt pinsam dröm, där jag både blev avslöjad och utskrattad.
Som tur var så tog jag det kallt.

Sedan vaknade jag.

Åter tillbaks till killen från första meningen.
Honom ska jag nog inte satsa på. Han är otroligt korkad.

Varför?
Antingen är dom för gamla, för unga, för blåsta, för , för arroganta eller för farliga.
Jag blir snart tokig.

Inga kommentarer: